t is officieel! - Reisverslag uit Haymarket, Australië van awesomeaussie - WaarBenJij.nu t is officieel! - Reisverslag uit Haymarket, Australië van awesomeaussie - WaarBenJij.nu

t is officieel!

Blijf op de hoogte en volg

01 Januari 1970 | Australië, Haymarket

Zo daar zijn we weer! Wat was dat lang! We hebben het zo druk gehad met solliciteren en verhuizen dat we helemaal vergeten zijn iedereen op de hoogte te houden van onze veranderingen!
We zijn weer terug in Waar we begonnen zijn, Sydney!
Waarom? Na een 14 uur lang durende treinrit terug had ik een sollicitatie als live-in-aupair bij een super lief gezin in Bondi!
En zoals je al ziet aan de titel is dat heel goed gegaan! Want ik ben officieel aangenomen!
Morgen ga ik al mijn spullen verhuizen en dan heb ik maandag mijn eerste dagje!
Heb er echt zoveel zin in!

Wat houd dit in voor ons reizen ...?

Iwan blijft in het big hostel in het cbd van Sydney wonen en is verder opzoek aan t gaan naar werk in de buurt! Gelukkig is t ongeveer maar n uurtje met het openbaar vervoer van Bondi af dus kunnen we mekaar wel nog zien!
Ik begin maandag voor minstens 3 maanden werken bij een gezin met 3 kinderen! Twee meisjes van 9 en 6 en een jongetje van 3. Ik ben daar niet alleen aupair maar help de moeder ook in het huishouden! Dus wie weet als ik terug kom ben ik misschien wel profi in poetsen:)

Na 3 maandan zullen iwan en ik bekijken hoeveel we gespaard hebben en of we nog even wat langer willen blijven werken! Zo niet zal onze reis zich dan voortzetten!

We wensen iedereen een super fijn weekend! En zullen jullie beloven wat meer te schrijven!

Hele dikke kus en een fijne valentijns dag!
Iwan en lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Haymarket

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2015

hoppa

06 Maart 2015

herfst, en een nieuwe baan

24 December 2014

post 3, nieuw hostel

17 December 2014

post 2, geluk bij een ongeluk

14 December 2014

post 1. wachten, wachten

Actief sinds 11 Dec. 2014
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 3398

Voorgaande reizen:

11 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: