hoppa - Reisverslag uit Bondi, Australië van awesomeaussie - WaarBenJij.nu hoppa - Reisverslag uit Bondi, Australië van awesomeaussie - WaarBenJij.nu

hoppa

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2015 | Australië, Bondi

als eerste, het heeft even wat tijd gekost maar ik heb toch eindelijk weer een verhaaltje af voor jullie. waarom het zoveel tijd koste, vandaag heb ik een enorm lomp dagje.
ik had een super verhaal voor jullie klaar toen ik een toetscombinatie maakte en ik alles in een keer gewist heb.
domdomdom

dus we beginnen maar weer opnieuw.

iwan en ik hebben allebei bijna onze eerste week fulltime werken in Sydney erop zitten.
en jaa...... het bevalt ons allebei ontzettend goed.

ik heb heerlijk wat verandering in mijn werk gekregen.
niet meer de hele dag het huihouden doen, maar lekker de kiendjes verzorgen.
wat wel een super verandering is, de kiendjes leren mij beter kennen en ik de kiendjes.
rachel zei gisteren zelf dat ik toch familie ben??
altijd fijn om te horen dat iemand het zo leuk vind dat je er bent.

het zijn wel lange en drukken dagen, de kinderen hebben veel buitenschoolse activitijten waardoor we veel in de auto zitten en onderweg zijn.

jaa... ik zit nu elke dag wel een paar uurtjes in de auto. en jaaa..... het bevalt super.
ik was nogal gespannen voor het leren links rijden met een mega auto in een drukke stad als Sydney.
maar gelukkig ben ik een natuurtalent met rijden, en ging alles zo goed:)
haha

iwan werkt nu voor een bedrijf dat zorgt dat mensen die een heel druk leven hebben (alle mensen in Sydney:), gezond voedsel en makkelijke recepten krijgen.
het bedrijf zorgt per week voor je boodschappen, de recepten en dat al het voedsel gezond en lokaal is.
iwan zorgt ervoor dat mensen zich hiervoor inschrijven en legt nieuwe klanten uit hoe het allemaal werkt.

hij heeft lange werkdagen, hij vertrekt s ochtends heel vroeg en is pas laat thuis vooral als hij ergens buiten Sydney moet werken.
maar het bevalt hem super. hij heeft een heel leuk team een geweldige baas en gisteren zijn eerste klant binnen gehaald!
trots!

verder is het weer hier of ontzettend warm (32 graden) of het regent de hele dag(22 graden).

maar het blijft genieten van alles!
de vriendelijke bevolking, het lekkere weer en de super mooie natuur!!

tot snel!!

dikke kus iwan en lisa

  • 13 Maart 2015 - 10:34

    Hans En Christel:

    Hallo,

    Leuk weer wat van jullie te horen. Super dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Geniet ervan!
    Groetjes Hans en Christel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2015

hoppa

06 Maart 2015

herfst, en een nieuwe baan

24 December 2014

post 3, nieuw hostel

17 December 2014

post 2, geluk bij een ongeluk

14 December 2014

post 1. wachten, wachten

Actief sinds 11 Dec. 2014
Verslag gelezen: 1157
Totaal aantal bezoekers 3393

Voorgaande reizen:

11 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: