genieten op en top - Reisverslag uit Haymarket, Australië van awesomeaussie - WaarBenJij.nu genieten op en top - Reisverslag uit Haymarket, Australië van awesomeaussie - WaarBenJij.nu

genieten op en top

01 Januari 1970 | Australië, Haymarket

Hee lieve mensen,

Zo even weer een kleine update!
Iwan en ik hebben zondag een barista cursus gehad waar we alles hebben geleerd van koffie en melk tot koffieart!
Een super interessante en leerzame cursus! Ik denk dat we die dag wel 50 koffies hebben gemaakt! We mochten ze allemaal drinken.... Nietdat we dat gedaan hebben! Dan zou ik nu nog aan t stuiteren zijn!
Wel met als mooie uitkomst dat we beide zonder fouten zijn geslaagd en ons in Australië dus nu officieel barista mogen noemen!

Vandaag zijn we naar bondi geweest, een van de bekendste stranden van sydney, misschien zelf van Australië!
Het was er rustiger dan verwacht ( nog steeds druk).
Bondi het strand dat de laatste week 2 keer is geevacueert omdat er haaien aan de kust waren gespot! Maar wij hebben gelukkig rustig kunnen zwemmen zonder een haaitje te hebben gezien!
Daarna zijn we gaan wandelen langs een aantal stranden! Vanaf bondi zijn we een super route gelopen richting dronte beach! We konden nog doorlopen naar coogee beach maar dat hebben we niet gedaan! Dat staat nog op de planning voor een andere dag!

Morgen gaan we samen met een van onze roommates uit oostrijk gezellig naar the blue mountains! Wat schitterend blijkt te zijn!
Dus dat word heel vroeg op en dan de hele dag wandelen!
Maar meer over de blue mountains morgen!
Als we niet verdwalen:) haha

Dikke kusjes en knuffels lisa en iwan