today feels like home - Reisverslag uit Haymarket, Australië van awesomeaussie - WaarBenJij.nu today feels like home - Reisverslag uit Haymarket, Australië van awesomeaussie - WaarBenJij.nu

today feels like home

01 Januari 1970 | Australië, Haymarket

Zoals de titel al verklaart, voelt t vandaag alsof we in nederland zijn! Wat n regen zeg!
Gelukkig hadden we vandaag toch niet veel gepland dan werk zoeken!

Cv hier, cv daar en dan maar wachten!

Een paar dagen geleden zijn we bij de blue mountains geweest! En ik zeg je dat is zo indrukwekkend! We hebben veel gewandelt, wat geklommen en genoten van de super mooie natuur!
Veel beekjes, verschillende soorten bomen en ontzettend veel salamanders en hagedissen!
Kortom echt schitterend!

We hebben bijna onze laatste dag in dit hostel, wat we erna gaan doen weten we nog niet! Maar dat zullen jullie snel genoeg horen!

Hele dikke kus en knuffels iwan en lisa

11 jan 2015

• 11 Januari 2015 - 19:44

Minnie Peters:

Hoi Lisa en Iwan, fijn om weer van jullie te horen.
    Als ik de berichten hoor, is Australië blij dat er regen is, om de bosbranden te blussen,
    en de temperatuur van 40 naar 30 graden is gedaald. Maar het is een zo groot land,
    dat ik niet weet hoe het is waar jullie nu zijn. Regen dus, hier ook, maar dan kouder.
    Hoop dat jullie snel een baan vinden!!, liefst natuurlijk een leuke, waar je nog iets van opsteekt.
    Hier in Palemig gaat het rustig zijn gangetje. Iwan gaat volgende week een paar dagen met
    zijn willy jeep naar de Ardennen, krijgen jullie nog wel foto,s van, dan.
    Rest ons, alweer natuurlijk, geniet ervan, pas goed op elkaar, en tot een volgende keer.
    Kus en groeten, Minnie. (en Iwan)
    Hoop ook: lekker slapen, en goed eten!